Current Date : 9/21/2020 ???? ???? |  ?????? ???????  |  ???? ?? ?? |  ?????? ?? ?????? 
 English  |  Persian

????? ????? ???? ???? ??????/ ?????????? ?????(??? ????? ??????? ???? ???? ???????)   

Quick Link
?? ???? ???????  ?
??? ??? ?????  ?
????? ???? ??  ?     
?????? ??  ?     
?????????? ??????  ?     
??? ??? ???? ?????  ?     
????? ????? ??  ?     
????????????? ?????     
???? ??????  ?
????????  ?
?????? ???  ?
?????? ?????????  ?     
?????????????  ?     
?????????  ?     
???????? ??????????  ?     
??? ???????  ?     
???????  ?     
????? ?? ???????  □
???
?????

????? ????

In fact, handbags replica knows that the high imitation gucci replica handbags is very deep, mixed with fish and dragons, and there are many hermes replica handbags. It may be replica handbags of styles ranging from a few hundred to hermes replica .
 

 

????? ??? : 28/02/1390

گزارش برگزاری مسترکلاس آدام جرج به قلم نوید گوهری:  

  در روزهای بیستم و بیست و یکم اردیبهشت ماه ، " جورج آدام " نوازنده شهیر مجارستانی با همکاری کنسرواتوار تهران اقدام به برگزاری مستر کلاس پیانو نمود

در این مستر کلاس که بصورت رایگان برای علاقمندان برگزار شد ، نوازندگان پیانو به نوبت قطعه ای را اجرا می کردند و از نظرات جورج آدام برای اجرایی بهتر بهره مند می شدند

نکات و راهنمایی های جورج آدام در این روزها ، قابل طبقه بندی در 3 بخش بود


  گزارش برگزاری مسترکلاس آدام جرج به قلم نوید گوهری:

در روزهای بیستم و بیست و یکم اردیبهشت ماه ، " جورج آدام " نوازنده شهیر مجارستانی با همکاری کنسرواتوار تهران اقدام به برگزاری مستر کلاس پیانو نمود

در این مستر کلاس که بصورت رایگان برای علاقمندان برگزار شد ، نوازندگان پیانو به نوبت قطعه ای را اجرا می کردند و از نظرات جورج آدام برای اجرایی بهتر بهره مند می شدند

نکات و راهنمایی های جورج آدام در این روزها ، قابل طبقه بندی در 3 بخش بود

ریتم ، پدال ، آنالیز فرم و هارمونی

درواقع قریب به اتفاق این نوازندگان ایرانی دارای اشتباهات بزرگی در اجرای دقیق ریتم و تمپوی اثر بودند که به ناچار "آدام" را مجبور به گرفتن مترونوم برای هدایت نوازنده می کرد

استفاده نادرست از پدال و گاها فراموش کردن بستن آن ، ضعف دیگر این نوازندگان بود که " جورج آدام " به کرات به آن اشاره نمود . استفاده درست از موقعیت های پدال – نیم پدال ، بستن پدال در سرعت های بالا ، پدال در استاکاتو ها و موارد دیگر از تذکرات وی به پیانیست های جوان بود

در گام بعدی ، درک نادرست از قواعد هارمونی و یا ساختار قطعه ، باعث بروز ایرادات بزرگی در اجرای نوازندگان می شد به طوری که در اجرای " آدام " از همان قطعه ، گویی قطعه دیگری نواخته می شود که به کلی با قطعه اول متفاوت است

آدام " برای نشان دادن اهمیت این موضوع از این جمله استفاده کرد

“ Head is first , Hand is next “

اول استفاده از مغز ، بعد استفاده از دست . یا به بیان واضح تر اول درک از قطعه و بعد تکنیک اجرای قطعه

درنهایت ، علیرغم کمبودهای فراوان و اختلاف بسیار چشمگیر میان سطح نوازندگان و استاد این مسترکلاس ، اتفاقی بسیار خوب و تجربه ای گرانبها بدست آمد که امیدوارم شروع حرکتی نو در امر آموزش آکادمیک موسیقی به شمار آید و دیگر ارگانهای مسئول و یا مراکز آموزشی ، با دعوت اساتید و نوازندگان برجسته گام مهمی در امر آموزش نوازندگان و هنرمندان جوان بردارند چراکه خلا آموزش درست و علمی در این عرصه کاملا محسوس و قابل لمس است.


سرفصل دروس دوره آموزش عالی آزاد آهنگسازی نظری و کاربردی

لینک های مفید ویژه علاقمندان به تحصیل در موسسه و کنسرواتوار



???? ? ????? ???    :   روابط عمومی کنسرواتوار تهران

 
  ????? ???? ????   ??? ?????????   ????? ???? ????
 

88913010  (021)98+ ?????? ??????? ??? ? ?????? ?????? ????? ???? ????? ? ????? ?? ?? ????? ? ??????? 299
info@TehranConservatory.ir CopyRight ? 2007 All Right Reserved Tehran Conservatory of Music  
Web Design : Ati Net Co .   Programmer : Hassan Rashidi
JavaScript Free Code JavaScript Free Code JavaScript Free Code